Årets första löprunda!

Ja rubriken säger väl allt. Det gick över förväntan bra, fick stanna till och pusta ut några gånger men med mördar Frida som joggingssällskap fick jag fingrarna ur och sprang en hel del!
Efter vägens gång fick jag för mig att det började regna men det visade sig ganska snabbt att det bara var svetten som droppade från pannan. Ack jag hade glömt, att när man utför fysisk arbete med kroppen brukar man oftast svettas. Nåja jag överlevde joggingturen med tillhörande dusch och nu sitter jag här knall röd i nyllet med en förväntan av att vakna med en skön och härlig träningsvärk.



Som pricken över i:et ska jag precis klämma i mig två fin fina salami/brieost mackor och ett STORT glas troccadero. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0