Jag har ett hem

ÄNTLIGEN!!!!

Går inte beskriva med ord hur skönt det är att känna doften av AJAX.
De mesta spackeldamm är borta och det är inte ett tjockt lager med skit under fötterna.
Hallen är målad, både tak och väggar nu är det bara alla dörrlister kvar eftersom dem nu mer liknar en mer pissgul färg än vit. Har någon dille på vitt, men tycker det är så snyggt. Mycket lättare kunna inreda med färg.

Måste tacka Zandra som offrat sina lediga dagar till att hjälpa mig få ordning på vad som skall kallas hem.
Du är min riddare i skinande rustning på en vit springare...

(Okey kanske blev lite överdrivet...men ni förstår)

Elma har nu blivit en stor tjej, hon har fått sina två första tänder, wop wop!! Så nu får man akta fingrarna.
Blir nästan lite deppig när man inser hur snabbt tiden går. Tänk hon är snart 7 månader. USCH!
Påtal om det så var jag 8 månader när jag lärde mig vandra, ska bli intressant och se om hon är lika effektiv som mig eller lika seg som sin bror. Dock önskar jag mer det sist nämnda, känns som dem går med lite mera "vett".

Nu ropar sängen på mig, så bäst lyda och snabbt krypa ner under täcket. Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0