Överaskning!

Fick nå infall mitt i kaoset att slänga upp en tapet där vi har datorn.
Nå som tur var hade Zandra "Dampen" de verktyg o lim som behövdes.

TACK! Du är min alldeles egna ängel!

Var skit nervös eftersom Örjan var i Dundret och åkte skidor och inte hade en aning om vad
jag några mil neråt hade för planer.

Men han tyckte det vart skit bra!!

Så nu kan jag andas ut. Ska lägga upp lite bilder när jag fixat klart!

Resten av kvällen ska jag dona på med små fix i hallen, dra bort nån gammal (dörrklocka)sladd som går runt dörren och lite spackling av dörrkarmar samt måla lite vid taket i vardagsrummet samtidigt som jag unnar mig ett glas med kallt vitt vin! Allt i min ensamhet eftersom karln är på galej, men måste få erkänna det är rätt skönt att vara ensam hemma ibland!

Ha en forsatt trevlig lördags afton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0