Pensionär eller huligan?

Jag och Frida brummade ut till Storheden med OBS stormarknad framför ögonen. Dags att fylla frysar och kylar. Och till våran förvåning var att vi hittat den perfekta tiden att handla på.
Så tyst och tomt, ingen stress, wünderbart!
Vi kunde gå och lalla runt i egen takt och kika på allt möjligt. Typ vilket märke på köttbullarna som har mest kött halt, eller vilken skorp påse som det är godast skorper i. Svåra val som kräver tid och beslutsamhet.
Efter en stund vart Frida lite trött i benen och hittade en sparkcykel som hon for runt på som nån huligan, nåja jag provade den också hade ju varit rätt skönt haft en egen med en liten motor på!

Äntligen hemma och varorna är uppackade!
Mumsar på daimglass och njuter av tystnaden och lugnet. Barnen sover och karln ser på någon film,
själv ska jag arbeta mig mot sängen strax. Men just nu ska jag bara vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0