Sköna söndag!

Idag har vi roat oss med att riva ut garderoben i hallen. Och så mycket större det blev, går inte med ord att beskriva. Dock är det en terrakotta snygg tapet där nu haha mot det vita jäkligt snyggt...not!
Så ska kika vart vi har spackel och spade ska jag börja med lite grundarbete ikväll, så har jag en massa roligt att se fram emot i veckan att roa mig med medans karl och barn är på jobb o dagis.

Nu väntar middag i ugnen, sen en lång promenad!

Funderar även på att låsa in mig i källaren och bara njuta av tystnaden. Får man säga så?
Gud Oliver håller ju inte tyst inte ens 1 minut...30 sekunder. Känner att skavsåren i öronen börjar göra sig påminnd och huvudet är trött på alla frågor, funderingar och bus/hyss.
Nåja om några år kan man skratta åt saken, bara härda!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0