Slarv-Maja eller vad?

Sitter och inväntar att monster maskinen ska tvätta klart så jag kan hänga upp och gå till sängs.
Dock håller jag på att äta ihjäl mig på marie kex och smör, mums, det går ju inte att sluta.

Har gått och varit irriterad i flera dagar nu på att mitt favorit rouge från make up stor, som jag använder dagligen helt verkar ha försvunnit i intet. Fattar inte vart det är. Har ta mig tusan letat överallt.

Jag använde det senast i torsdags på morgonen och i fredags var det borta, jag som är så ordentlig och alltid har sminket på ett o samma ställe.. SUCK!!! Hoppas det kommer fram snart annars blir jag galen!!

Känner mig naken utan mitt kära rouge!

Nu verkar iaf tvättmaskinen ha arbetat klart så lika bra jag hänger den där tvätten så man kommer sig i säng någon gång. Imorgon fortsätter projekt renovering av hall. Snart....snart klart! Dock vart jag förbannad idag när jag monterade ihop bänken som vi köpt, då har ena benet spruckit. Så det blir ett samtal till IKEA imorgon, less!

Kan turen bara vända ? Eller är jag född med konstant otur tills jag dör?!?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0