PysselMaja

Ja ni som känner mig vet att jag kan klura ut något roligt av lite.
Ikväll har jag roat mig med att bläddra i en bamsetidning och klippt ut lite bilder som jag sedan
med hjälp av min kära vän penseln målat upp med tapetklister på Oliver i vanligafall vita tråkiga lampa.
Imorgon väntas en omgång med spraylacket sedan är den perfekt!



Vart riktigt nöjd med slutresultatet!

Nu inväntar jag att gubben ska komma hem så jag Sis och the Damp kan ta oss en promenad. Känns underbart att komma ut och själv. Ingen svammlig 4-åring som sätter hjärtat mitt i halsgropen med alla sina trix med sparkcykeln och ingen barnvagn som tränar armmusklerna, utan helt själv!

Hatar är ett starkt ord men jag HATAR verkligen när Örjan jobbar eftermiddagarna, dessutom känns det som att Oliver testar mig och mina gränser enormt då vi är själva. Men det går väl snart över får vi hoppas! Nåja hade nog funderat mer om han INTE testade mig, allt ont leder ju någonting positivt med sig, så får se det från den ljusa sidan. Fast det kan vara svårt ibland.

Ska även snabbt kommentera vädret som varit helt underbart idag, sommar!! Och som tur är när man fått försmaken av att slippa jackan så har dem som tur är lovat kallt imorgon!

Godnatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0