Spontan vinkväll 4 +

Det hela började med att jag tog mig över till "The Damp" för en tekopp, som slutade med att vi åkte in till stan och hämtade kära Sis som hade med sig en vinare.


Så vi fortsatte kvällen hos våran kära Damp där vi drack nästan
två flasskor vin och tittade på gamla bilder. Nostalgi!

Allt från stugbilder till turkietresor, för att inte nämna studenten, alla andrapartybilder och att inte glömma vardagsbilder...och när Oliver var LITEN! Att man hinner glömma mycket är nästan skrämmande och när man sitter där och kommer ihåg saker tillsammans, vad mycket man ändå har hunnit göra!


Guldlock!

Nåja strax efter 01.00 kände jag att klockan började bli mkt och vinet var slut. Bestämde jag och Syster för att börja bege oss hemåt. Men först ett provhopp över staketet vid oss, nåja syster klarade det medans jag chickade ur precis innan jag skulle hoppa och löste det hela så fint med ett bockhopp. Nåja lovade syster att nästa gång jag får en karatefylla och tror jag är världsmästare i höjdhopp så ska jag fixa staketet.
Jag lovar!

Nu ropar vädret ute att det är dags att bege sig ut och njuta av solen. Oliver behöver även leka av sig!
Ikväll blir det grillning med bästaste grannarna Frida o Micke, längtar redan, muuuums!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0