Orkanen Elma, drar fram över de norra regionen!

Tycker rubriken säger allt!

Hade precis avslutat en fin fin damsugning av hela lägenheten (välbehövlig), och med två barn som älskar att leka med damsugaren under tiden gör det hela så mycket lättare och roligare.
När man några halvtimmar senare är klar och drar ut sladden, inser man att det är oroväckande tyst!!!

BUS!!!

Mitt i köket skådar mitt öga en Elma sittandes på en nyponsoppapulver liknande berg och plaskar runt.. HÄRLIGT!

Bägaren var i princip nådd så klädde båda barnen för att bege oss ut och i mina tankar hoppades jag Örjan skulle hinna hem och damsuga upp röran! Efter 1 timme ute i blåsten och kasta sten i älven upptäcker jag att berget är kvar, bara dra igång den där jäkla maskinen igen!

Under andra damsugningen upptäcker Elmis hur man klättrar...upp i sängen och upp på sängbordet, ställa sig upp och hoppa..upp och ner...upp och ner...

FAN!!!

Jag som trodde jag skulle slippa en till klätter apa, men tydligen icke!


Nu inväntar vi pizzabudet (som Oliver säger) för här blir det ingen mat gjord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0