Ojsan Hoppsan!

Idag har jag varit sur , arg och frustrerad! Letat efter föreläsningssalen i 45 minuter. Som egentligen inte alls var så svår och hitta om inte alla dem 726498834 personer jag mötte på min lilla rund vandring i D-huset dirigerade mig åt fel håll. Det dåliga humöret följde med hem och tålamodet har inte varit det bästa.

Upptäckte denna gamla blogg och fick lite nostalgi känsla kanske man skulle skriva lite. Om man nu kommer ihåg!

Just nu i mitt liv består endast skolan som prio 1 och kursen som vi läser nu känns oerhört tråkig. Psykologi med inriktning mot omvårdnad. Visst det har gått 3 dagar och det kan ju bli mer intressant så får ge kursen en chans..

Nu ska jag och mitt dåliga humör slänga oss i sängen och hoppas på en mer positiv och gladare dag imorgon. /Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0